اضغط هنا لدخول الدردشة الكتابية
e عليه من Google Play

عودة   منتديات قمر مصر الابداع والتميز > >

كرسي الاعتراف ..~ قسم للاعتراف والصراحة و التعرف علي الاعضاء عن قرب

Tags H1 to H6

منتديات قمر مصر الابداع والتميز

اسامه فى العياده النفسيه وربنا يكون فى عونه

اسامه فى العياده النفسيه وربنا يكون فى عونه
إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة العرض
قديم 04-15-2017, 08:29 AM   #21


الصورة الرمزية لـ مأذون الشات
مأذون الشات غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 4
 تاريخ التسجيل بالمنتدى :  Jul 2016
 أخر زيارة : 04-27-2019 (09:05 PM)
 مشاركات : 15,043 [ + ]
 السمعة :  700
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي



اقتباس:
الكاتب : كلمات مبعثرة




لالا مينفعش خلاص
دخلتها قبلك
هههههههههههههه


يعنى ايه دخلتيها قبله
مش لسه فيه استشاره
واحتمال تحتاجى جلستين كمان
ههههههههههههههههه



 
 توقيع : مأذون الشات






رد مع اقتباس
قديم 04-15-2017, 08:34 AM   #22


الصورة الرمزية لـ مأذون الشات
مأذون الشات غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 4
 تاريخ التسجيل بالمنتدى :  Jul 2016
 أخر زيارة : 04-27-2019 (09:05 PM)
 مشاركات : 15,043 [ + ]
 السمعة :  700
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي



اقتباس:
الكاتب : غنوة




نورت يااسامه

ربنا معاك




غنووة العياده مـنوره بيكى
وهتنور اكتر لما نشوفك مكان اسامه
ههههههههههههههههههه



 
 توقيع : مأذون الشات






رد مع اقتباس
قديم 04-15-2017, 08:35 AM   #23


الصورة الرمزية لـ مأذون الشات
مأذون الشات غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 4
 تاريخ التسجيل بالمنتدى :  Jul 2016
 أخر زيارة : 04-27-2019 (09:05 PM)
 مشاركات : 15,043 [ + ]
 السمعة :  700
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي



اساامه
ادخل العياده برجلك اليمين
خلى البركه تعم على العياده
ويكتر من الزباين
هههههههههههههههههه


 
 توقيع : مأذون الشات






رد مع اقتباس
قديم 04-16-2017, 05:59 PM   #24




الصورة الرمزية لـ اسامه علي
اسامه علي غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 67
 تاريخ التسجيل بالمنتدى :  Mar 2017
 أخر زيارة : 08-22-2017 (02:47 PM)
 مشاركات : 2,036 [ + ]
 السمعة :  200
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 مزاجي
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Aqua

اوسمتي

افتراضي



فين اجاباتك على الدكتور
عايزين نخلص الجلسه على خير
العياده مليانه زبائن غيرك
هههههههههههههههههه

هي فين الأسئلة
انا مش لاقي أسئلة
وبعدين انا مخرجتش من العيادة
هههههههههههه



 
 توقيع : اسامه علي



رد مع اقتباس
قديم 04-16-2017, 06:15 PM   #25


الصورة الرمزية لـ مأذون الشات
مأذون الشات غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 4
 تاريخ التسجيل بالمنتدى :  Jul 2016
 أخر زيارة : 04-27-2019 (09:05 PM)
 مشاركات : 15,043 [ + ]
 السمعة :  700
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي



اساامه
هو انا كل ده مانزلتش الاساله
تصدق انا كل ده وفاكر انى نزلت الاساله
ههههههههههههههه
اقولك على سر اسامه
يظهر انا محتاج ادخل العياده النفسيه دى
هههههههههههههههههههههه
ثوانى وتكون الاساله جاهزه



 
 توقيع : مأذون الشات






رد مع اقتباس
قديم 04-16-2017, 06:18 PM   #26




الصورة الرمزية لـ اسامه علي
اسامه علي غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 67
 تاريخ التسجيل بالمنتدى :  Mar 2017
 أخر زيارة : 08-22-2017 (02:47 PM)
 مشاركات : 2,036 [ + ]
 السمعة :  200
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 مزاجي
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Aqua

اوسمتي

افتراضي



مين بئا يدخل العيادة
هههههههههههههه



 
 توقيع : اسامه علي



رد مع اقتباس
قديم 04-16-2017, 06:25 PM   #27


الصورة الرمزية لـ مأذون الشات
مأذون الشات غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 4
 تاريخ التسجيل بالمنتدى :  Jul 2016
 أخر زيارة : 04-27-2019 (09:05 PM)
 مشاركات : 15,043 [ + ]
 السمعة :  700
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي




عدنا من جديد مع زبونه
العياده النفسيه

اسااامه على

فى العياده
اهلا بيك

قبل اى شئ
ممكن تعرفنا بنفسك
الاسم/
والسن/
وعنوانك/

بلاش الرقم القومى دلوقتى
ههههههههههههههه


مستعد؟؟

قولي بقي

مودك عامل ايه حاليا؟؟

واحساسك؟؟


عمرك فكرت قبل كده انك تروح لدكتور نفسي ؟؟

نظرتك للمرضي النفسين؟؟

امممم

اكتر وقت حسيت فيه بكلاااااكيع جواك؟؟

حاسس نفسك عقد؟؟

ياتري ف عقد ف حياتك حاولت تتخلص منها ومقدرتش ؟؟

اخبارك انت ونفسك ايه...اصحاب ولا ..؟؟

بتحبك؟؟

لما بتنادي عليها بتسمعك ولا بتهرب منك..؟؟

بتقعد مع نفسك كتير؟؟

مين الشخص اللي يتقال عليه اقرب من نفسك ليك؟

اكتر وقت ممكن تحس فيه انك مش طااااااااااايق نفسك .. امتي؟؟


علاقتك بالناس ... تديها كام ف الميه؟؟

تقول علي نفسك وحيد؟؟

اكتر وقت حسيت فيه بالوحده ؟؟

واكتر وقت حسيت فيه بالوحده وانت وسط اقرب الناس ليك؟؟

بترتاح لما تحك مع حد وتفضفض كده ولااا...؟؟

لازم اللي تحكي معاه لو بتحب انك تتكلم يكون قريب منك ومحل ثقه ولا اي حد..؟؟

ف ناس كتير عندك بتثق فيهم ولا نادر..؟؟

اوصف الثقه ف الزمن دا..؟؟

امتي تفقد الثقه ف نفسك؟؟

وف حد قريب منك؟؟

دموعك اخبارها ايه....
صعب حد يشوفها ولا..؟؟

مين مسموح ليه ف حياتك انه يشوف دموعك..؟؟

في غيرك بيمسحهالك..؟؟

لو تتمني حد يمسحها يكون مين؟؟

حسيت قبل كده ان قلبك بيبكي ..؟؟

امممممممم

هههههههههههههه
متقلين عليك احنا صح؟؟

اخباااااااااااااارك ايه حاليا بقي؟؟

طب نكمل يلا ......

يعني ايه انانيه من وجهة نظرك..؟؟

حسيت نفسك اناني قبل كدا..؟؟

مين اللي فعلا يتقال عليه اناني عامة..؟؟

ومين اللي فعلا بتقال عليه اناني ف حياتك؟؟

قراراتك بقي ...

بتاخد قرارك لوحدك ولا بتستشير حد....؟؟

عشان تاخد قرار دا سهل ولا صعب ..؟؟

بتفكر ف قرارتك وازاي تنفذها ولا..؟؟

قرار اخدته ومقدرتش تنفذه..؟؟

قرار اخدته ندمت عليه..؟؟

ياتري لو ندمت علي قرار بتتراجع عنه ولاااا..؟؟


قرار نفسك تاخده ومش قادر ..؟؟

اصعب قرار اخدته ف حياتك.؟؟

حسيت قبل كده انك ضعيفه؟؟

امتي تحس انك اضعف انسان

ف الكون؟

ايه ف حياتك يتقول عليه صعب ..؟؟

اصعب مافيها عامة..

امتي تحس ان الحياه=الموت..؟؟

بتفضل صوتك...ولا سكوتك؟؟

لو قلتلك اديني لون لحياتك...لون محدد

هيكون ايه؟؟

تعمل ايه لو حسيت بالشعووووووور دا

الغيره.....

الذنب.......

الخوووف......

الاحبااااط.....

السخط......

الوحده......

مظلوم......

ظالم.......


اممممممممم

قولي ايه اللي ممكن يعجبك فــــ.........

حبيبك.......

صاحبك.......

مامتك........

باباك.......

ولد صغير.......

جامع.......

فنان......


امتي بتوصل الخنقه بيك لأقصاااااااها؟؟

مريت باكتئاب قبل كده؟؟

اخبار الحزن معاك ايه..؟؟

واخبار نقيضه .....السعاده؟؟

ايه هو الطريق المختصر عندك عشان تخرج من حزنك..؟؟

ليكى ف السهر..؟؟

يعني انك تقعد كدا سهران مش جايلك نوم رغم انك مش بتعمل حاجه او مفيش حاجه تتعمل

وقااااااااعد تفكر

بتفكرى ف ايه ..؟؟

امممممممم

اكتر موقف حسيت فيه بالنجاح ..؟؟

اكتر موقف حسيت بيه بالفرحه..؟؟

ياتري كنت ف يوم سبب لسعاده ناس جنبك ؟؟

حاسس مين بجد بيحبك؟؟

تقولى لمين.......

بحبك.......

وحشتني .......

اسف ......

شكرا......


موقف اثر عليك بالايجاب ؟؟

موقف اثر عليك بالسلب؟؟


تحب تقول ايه دلوقت حاااااااااااااالا؟؟




ودلووووووووووووووقت

اخبااااااااااارك ايه؟؟


اعتقد كدا تقلنا علييييييييييك اوي


يعني والله مهما نسأل وننادي علينا من جوا الاسئله عمرها ماتخلص

وف اسئله كتير ملهاش اجابه

امممممممممم

عموما معلش لو كنا رخمنا عليك شويه
هههههههههههههههه


 
 توقيع : مأذون الشات






رد مع اقتباس
قديم 04-16-2017, 06:26 PM   #28


الصورة الرمزية لـ مأذون الشات
مأذون الشات غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 4
 تاريخ التسجيل بالمنتدى :  Jul 2016
 أخر زيارة : 04-27-2019 (09:05 PM)
 مشاركات : 15,043 [ + ]
 السمعة :  700
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي



معلش اسامه
ههههههههههههه
مش المثل بيقول من عاشر الاوم 40 يوم
انا اتعديت من الزباين
ههههههههههههههههههه

عموما الاسأله نزلت
ادخل برجلك اليمن
ههههههههههههههه


 
 توقيع : مأذون الشات






رد مع اقتباس
قديم 04-16-2017, 06:32 PM   #29


الصورة الرمزية لـ حسن سعيد
حسن سعيد غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 14
 تاريخ التسجيل بالمنتدى :  Aug 2016
 أخر زيارة : 05-23-2019 (08:52 PM)
 مشاركات : 7,715 [ + ]
 السمعة :  900
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 مزاجي
لوني المفضل : Blue

اوسمتي

افتراضي



اهلا ومرحبا اسامة
الف مبروك
ههههههههههههههههه
قصدى الف سلامة
ربنا يعديها على خير
وتفلت من تحت ايد امجد

يسلموا امجد لاختيارك
لكم تحياتى



 

رد مع اقتباس
قديم 04-16-2017, 08:06 PM   #30


الصورة الرمزية لـ مأذون الشات
مأذون الشات غير متصل

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 4
 تاريخ التسجيل بالمنتدى :  Jul 2016
 أخر زيارة : 04-27-2019 (09:05 PM)
 مشاركات : 15,043 [ + ]
 السمعة :  700
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي



حسن عقبالك لما نشوفك فى العياده
هههههههههههههههه
تنورها اكيد
واوعى تفهمنى غلط
انا بقول تيجى العياده زياره ليا
مش كشف مستعجل يعنى
ههههههههههههههههه


 
 توقيع : مأذون الشات






رد مع اقتباس
إضافة رد


زوار هذا الموضوع الآن : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
طريقة العرض
عادي عادي

ضوابط المشاركة
غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
غير مصرّح لك بنشر ردود
غير مصرّح لك برفع مرفقات
غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك

وسوم vB : نشيط
كود [IMG] : نشيط
كود هتمل : خامل

الانتقال السريع


التوقيت حسب جرينتش . الساعة الآن 05:58 AM.


جميع الحقوق محفوظه لمنتديات قمر مصر
Powered by: vBulletin® Version 3.8.9 Beta 3 Copyright ©2000-2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Translated By ramez©2002-2019
new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.2 OPS BY: ! ωαнαм ! © 2011-2012
Search Engine Optimisation provided by DragonByte SEO (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
 خواطر ليالي
الأحلام ديزاين قمر مصر