إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

اسامه فى العياده النفسيه وربنا يكون فى عونه

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    لالا مينفعش خلاص
    دخلتها قبلك
    هههههههههههههه


    لَيس َذَنِبي/ أنَ اَلِعُقُول "صغِيرَة أَمَآم فَهِمِي " !
    وَليَس ذنبهم أَن فَهِمِي صَعب" .!
    كُل مَآ أدُركًه أنّ لي قنَآعَآتَ
    "لآتقِبَل" اَلِقسِمَه\عَلَى 2!
    { .. أنَــآ مـخـتـلـفة.؟ ,’ طَبْعآَ ليس لـ الأفِضَل وَليَسِ لـ اَلأَسِوَء.؟
    ولكني اختلف.. },’ ,,,,,

    Comment


    • #17
      عليه العوض
      والنبى لو اسامه سليم انت هاتجننه ياامجد
      اهرب ياابنى من البتاعه دى احسن لك انت لسه صغير
      هههههههههههههه

      Comment


      • #18
        نورت يااسامه

        ربنا معاك



        [flash1=http://store2.up-00.com/2017-01/1484098223941.jpg]WIDTH=700 HEIGHT=450[/flash1]



        Comment


        • #19
          اسامه
          فين اجاباتك على الدكتور
          عايزين نخلص الجلسه على خير
          العياده مليانه زبائن غيرك
          هههههههههههههههههه



          Comment


          • #20
            اقتباس:
            الكاتب : محمد طايع




            عليه العوض
            والنبى لو اسامه سليم انت هاتجننه ياامجد
            اهرب ياابنى من البتاعه دى احسن لك انت لسه صغير
            هههههههههههههه



            محمد انت بتحرض الزبون انه يهرب
            ده انا مكتفوا وحابسه فى العياده
            هههههههههههههههههه




            Comment


            • #21
              اقتباس:
              الكاتب : كلمات مبعثرة




              لالا مينفعش خلاص
              دخلتها قبلك
              هههههههههههههه


              يعنى ايه دخلتيها قبله
              مش لسه فيه استشاره
              واحتمال تحتاجى جلستين كمان
              ههههههههههههههههه




              Comment


              • #22
                اقتباس:
                الكاتب : غنوة




                نورت يااسامه

                ربنا معاك




                غنووة العياده مـنوره بيكى
                وهتنور اكتر لما نشوفك مكان اسامه
                ههههههههههههههههههه




                Comment


                • #23
                  اساامه
                  ادخل العياده برجلك اليمين
                  خلى البركه تعم على العياده
                  ويكتر من الزباين
                  هههههههههههههههههه



                  Comment


                  • #24
                    فين اجاباتك على الدكتور
                    عايزين نخلص الجلسه على خير
                    العياده مليانه زبائن غيرك
                    هههههههههههههههههه

                    هي فين الأسئلة
                    انا مش لاقي أسئلة
                    وبعدين انا مخرجتش من العيادة
                    هههههههههههه

                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      اساامه
                      هو انا كل ده مانزلتش الاساله
                      تصدق انا كل ده وفاكر انى نزلت الاساله
                      ههههههههههههههه
                      اقولك على سر اسامه
                      يظهر انا محتاج ادخل العياده النفسيه دى
                      هههههههههههههههههههههه
                      ثوانى وتكون الاساله جاهزه




                      Comment


                      • #26
                        مين بئا يدخل العيادة
                        هههههههههههههه

                        sigpic

                        Comment


                        • #27

                          عدنا من جديد مع زبونه
                          العياده النفسيه

                          اسااامه على

                          فى العياده
                          اهلا بيك

                          قبل اى شئ
                          ممكن تعرفنا بنفسك
                          الاسم/
                          والسن/
                          وعنوانك/

                          بلاش الرقم القومى دلوقتى
                          ههههههههههههههه


                          مستعد؟؟

                          قولي بقي

                          مودك عامل ايه حاليا؟؟

                          واحساسك؟؟


                          عمرك فكرت قبل كده انك تروح لدكتور نفسي ؟؟

                          نظرتك للمرضي النفسين؟؟

                          امممم

                          اكتر وقت حسيت فيه بكلاااااكيع جواك؟؟

                          حاسس نفسك عقد؟؟

                          ياتري ف عقد ف حياتك حاولت تتخلص منها ومقدرتش ؟؟

                          اخبارك انت ونفسك ايه...اصحاب ولا ..؟؟

                          بتحبك؟؟

                          لما بتنادي عليها بتسمعك ولا بتهرب منك..؟؟

                          بتقعد مع نفسك كتير؟؟

                          مين الشخص اللي يتقال عليه اقرب من نفسك ليك؟

                          اكتر وقت ممكن تحس فيه انك مش طااااااااااايق نفسك .. امتي؟؟


                          علاقتك بالناس ... تديها كام ف الميه؟؟

                          تقول علي نفسك وحيد؟؟

                          اكتر وقت حسيت فيه بالوحده ؟؟

                          واكتر وقت حسيت فيه بالوحده وانت وسط اقرب الناس ليك؟؟

                          بترتاح لما تحك مع حد وتفضفض كده ولااا...؟؟

                          لازم اللي تحكي معاه لو بتحب انك تتكلم يكون قريب منك ومحل ثقه ولا اي حد..؟؟

                          ف ناس كتير عندك بتثق فيهم ولا نادر..؟؟

                          اوصف الثقه ف الزمن دا..؟؟

                          امتي تفقد الثقه ف نفسك؟؟

                          وف حد قريب منك؟؟

                          دموعك اخبارها ايه....
                          صعب حد يشوفها ولا..؟؟

                          مين مسموح ليه ف حياتك انه يشوف دموعك..؟؟

                          في غيرك بيمسحهالك..؟؟

                          لو تتمني حد يمسحها يكون مين؟؟

                          حسيت قبل كده ان قلبك بيبكي ..؟؟

                          امممممممم

                          هههههههههههههه
                          متقلين عليك احنا صح؟؟

                          اخباااااااااااااارك ايه حاليا بقي؟؟

                          طب نكمل يلا ......

                          يعني ايه انانيه من وجهة نظرك..؟؟

                          حسيت نفسك اناني قبل كدا..؟؟

                          مين اللي فعلا يتقال عليه اناني عامة..؟؟

                          ومين اللي فعلا بتقال عليه اناني ف حياتك؟؟

                          قراراتك بقي ...

                          بتاخد قرارك لوحدك ولا بتستشير حد....؟؟

                          عشان تاخد قرار دا سهل ولا صعب ..؟؟

                          بتفكر ف قرارتك وازاي تنفذها ولا..؟؟

                          قرار اخدته ومقدرتش تنفذه..؟؟

                          قرار اخدته ندمت عليه..؟؟

                          ياتري لو ندمت علي قرار بتتراجع عنه ولاااا..؟؟


                          قرار نفسك تاخده ومش قادر ..؟؟

                          اصعب قرار اخدته ف حياتك.؟؟

                          حسيت قبل كده انك ضعيفه؟؟

                          امتي تحس انك اضعف انسان

                          ف الكون؟

                          ايه ف حياتك يتقول عليه صعب ..؟؟

                          اصعب مافيها عامة..

                          امتي تحس ان الحياه=الموت..؟؟

                          بتفضل صوتك...ولا سكوتك؟؟

                          لو قلتلك اديني لون لحياتك...لون محدد

                          هيكون ايه؟؟

                          تعمل ايه لو حسيت بالشعووووووور دا

                          الغيره.....

                          الذنب.......

                          الخوووف......

                          الاحبااااط.....

                          السخط......

                          الوحده......

                          مظلوم......

                          ظالم.......


                          اممممممممم

                          قولي ايه اللي ممكن يعجبك فــــ.........

                          حبيبك.......

                          صاحبك.......

                          مامتك........

                          باباك.......

                          ولد صغير.......

                          جامع.......

                          فنان......


                          امتي بتوصل الخنقه بيك لأقصاااااااها؟؟

                          مريت باكتئاب قبل كده؟؟

                          اخبار الحزن معاك ايه..؟؟

                          واخبار نقيضه .....السعاده؟؟

                          ايه هو الطريق المختصر عندك عشان تخرج من حزنك..؟؟

                          ليكى ف السهر..؟؟

                          يعني انك تقعد كدا سهران مش جايلك نوم رغم انك مش بتعمل حاجه او مفيش حاجه تتعمل

                          وقااااااااعد تفكر

                          بتفكرى ف ايه ..؟؟

                          امممممممم

                          اكتر موقف حسيت فيه بالنجاح ..؟؟

                          اكتر موقف حسيت بيه بالفرحه..؟؟

                          ياتري كنت ف يوم سبب لسعاده ناس جنبك ؟؟

                          حاسس مين بجد بيحبك؟؟

                          تقولى لمين.......

                          بحبك.......

                          وحشتني .......

                          اسف ......

                          شكرا......


                          موقف اثر عليك بالايجاب ؟؟

                          موقف اثر عليك بالسلب؟؟


                          تحب تقول ايه دلوقت حاااااااااااااالا؟؟




                          ودلووووووووووووووقت

                          اخبااااااااااارك ايه؟؟


                          اعتقد كدا تقلنا علييييييييييك اوي


                          يعني والله مهما نسأل وننادي علينا من جوا الاسئله عمرها ماتخلص

                          وف اسئله كتير ملهاش اجابه

                          امممممممممم

                          عموما معلش لو كنا رخمنا عليك شويه
                          هههههههههههههههه



                          Comment


                          • #28
                            معلش اسامه
                            ههههههههههههه
                            مش المثل بيقول من عاشر الاوم 40 يوم
                            انا اتعديت من الزباين
                            ههههههههههههههههههه

                            عموما الاسأله نزلت
                            ادخل برجلك اليمن
                            ههههههههههههههه



                            Comment


                            • #29
                              اهلا ومرحبا اسامة
                              الف مبروك
                              ههههههههههههههههه
                              قصدى الف سلامة
                              ربنا يعديها على خير
                              وتفلت من تحت ايد امجد

                              يسلموا امجد لاختيارك
                              لكم تحياتى


                              Comment


                              • #30
                                حسن عقبالك لما نشوفك فى العياده
                                هههههههههههههههه
                                تنورها اكيد
                                واوعى تفهمنى غلط
                                انا بقول تيجى العياده زياره ليا
                                مش كشف مستعجل يعنى
                                ههههههههههههههههه



                                Comment

                                Working...
                                X