إعـــــــلان

Collapse
No announcement yet.

حصريا مأذون الشات ( امجد ) في العيادة النفسية

Collapse
X
 
  • Filter
  • الوقت
  • Show
Clear All
new posts

  • حصريا مأذون الشات ( امجد ) في العيادة النفسية




    حصريا علي منتدى قمر مصر

    مأذون الشات

    في العيادة النفسية

    لولولولولييي لولولولولولييي

    نوووووووووت امجد العيادة النفسية

    شوفت إلا بتعملوا في الناس بيطلع علييييك
    هههههههههههه



    لَيس َذَنِبي/ أنَ اَلِعُقُول "صغِيرَة أَمَآم فَهِمِي " !
    وَليَس ذنبهم أَن فَهِمِي صَعب" .!
    كُل مَآ أدُركًه أنّ لي قنَآعَآتَ
    "لآتقِبَل" اَلِقسِمَه\عَلَى 2!
    { .. أنَــآ مـخـتـلـفة.؟ ,’ طَبْعآَ ليس لـ الأفِضَل وَليَسِ لـ اَلأَسِوَء.؟
    ولكني اختلف.. },’ ,,,,,

  • #2
    امجد لما عرف أنه داخل العيادة

    ههههههههههههه


    لَيس َذَنِبي/ أنَ اَلِعُقُول "صغِيرَة أَمَآم فَهِمِي " !
    وَليَس ذنبهم أَن فَهِمِي صَعب" .!
    كُل مَآ أدُركًه أنّ لي قنَآعَآتَ
    "لآتقِبَل" اَلِقسِمَه\عَلَى 2!
    { .. أنَــآ مـخـتـلـفة.؟ ,’ طَبْعآَ ليس لـ الأفِضَل وَليَسِ لـ اَلأَسِوَء.؟
    ولكني اختلف.. },’ ,,,,,

    Comment


    • #3
      https://m.youtube.com/watch?v=7HT8EZYm98A


      لَيس َذَنِبي/ أنَ اَلِعُقُول "صغِيرَة أَمَآم فَهِمِي " !
      وَليَس ذنبهم أَن فَهِمِي صَعب" .!
      كُل مَآ أدُركًه أنّ لي قنَآعَآتَ
      "لآتقِبَل" اَلِقسِمَه\عَلَى 2!
      { .. أنَــآ مـخـتـلـفة.؟ ,’ طَبْعآَ ليس لـ الأفِضَل وَليَسِ لـ اَلأَسِوَء.؟
      ولكني اختلف.. },’ ,,,,,

      Comment


      • #4
        فرحااانه فيا ياشااابه
        ماشى ياسكينه
        هههههههههههههههه



        Comment


        • #5
          ابداااااااا
          اوعي تفهمني صح
          هههههه ههههههههه


          لَيس َذَنِبي/ أنَ اَلِعُقُول "صغِيرَة أَمَآم فَهِمِي " !
          وَليَس ذنبهم أَن فَهِمِي صَعب" .!
          كُل مَآ أدُركًه أنّ لي قنَآعَآتَ
          "لآتقِبَل" اَلِقسِمَه\عَلَى 2!
          { .. أنَــآ مـخـتـلـفة.؟ ,’ طَبْعآَ ليس لـ الأفِضَل وَليَسِ لـ اَلأَسِوَء.؟
          ولكني اختلف.. },’ ,,,,,

          Comment


          • #6
            اهلا بيك
            امجد مأذون الشات

            فى العياده


            مستعد؟؟

            قولي بقي

            مودك عامل ايه حاليا؟؟

            واحساسك؟؟

            قولي صحيح ليه اسمك دا بالذات ف المنتدي ... هل ليه اي علاقه نفسيه ام....؟؟

            عمرك فكرت قبل كده انك تروح لدكتور نفسي ؟؟

            نظرتك للمرضي النفسين؟؟

            امممم

            اكتر وقت حسيت فيه بكلاااااكيع جواك؟؟

            حاسس نفسك عقد؟؟

            ياتري ف عقد ف حياتك حاولت تتخلص منها ومقدرتش ؟؟

            اخبارك انت ونفسك ايه...اصحاب ولا ..؟؟

            بتحبك؟؟

            لما بتنادي عليها بتسمعك ولا بتهرب منك..؟؟

            بتقعد مع نفسك كتير؟؟

            مين الشخص اللي يتقال عليه اقرب من نفسك ليك؟

            اكتر وقت ممكن تحس فيه انك مش طااااااااااايق نفسك .. امتي؟؟


            علاقتك بالناس ... تديها كام ف الميه؟؟

            تقول علي نفسك وحيد؟؟

            اكتر وقت حسيت فيه بالوحده؟؟

            واكتر وقت حسيت فيه بالوحده وانت وسط اقرب الناس ليك؟؟

            بترتاح لما تحكي مع حد وتفضفض كده ولااا...؟؟

            لازم اللي تحكي معاه لو بتحب انك تتكلم يكون قريب منك ومحل ثقه ولا اي حد..؟؟

            ف ناس كتير عندك بتثق فيهم ولا نادر..؟؟

            اوصف الثقه ف الزمن دا..؟؟

            امتي تفقد الثقه ف نفسك؟؟

            وف حد قريب منك؟؟

            دموعك اخبارها ايه....
            صعب حد يشوفها ولا..؟؟

            مين مسموح ليه ف حياتك انه يشوف دموعك..؟؟

            في غيرك بيمسحهالك..؟؟

            لو تتمني حد يمسحها يكون مين؟؟

            حسيت قبل كده ان قلبك بيبكي ..؟؟

            امممممممم

            هههههههههههههه متقلين عليك احنا صح؟؟

            اخباااااااااااااارك ايه حاليا بقي؟؟

            طب نكمل يلا ......

            يعني ايه انانيه من وجهة نظرك..؟؟

            حسيت نفسك اناني قبل كدا..؟؟

            مين اللي فعلا يتقال عليه اناني عامة..؟؟

            ومين اللي فعلا بتقال عليه اناني ف حياتك؟؟

            قراراتك بقي ...

            بتاخد قرارك لوحدك ولا بتستشير حد....؟؟

            عشان تاخد قرار دا سهل ولا صعب ..؟؟

            بتفكر ف قرارتك وازاي تنفذها ولا..؟؟

            قرار اخدته ومقدرتش تنفذه..؟؟

            قرار اخدته ندمت عليه..؟؟

            ياتري لو ندمت علي قرار بتتراجع عنه ولاااا..؟؟


            قرار نفسك تاخده ومش قادر..؟؟

            اصعب قرار اخدته ف حياتك.؟؟

            حسيت قبل كده انك ضعيف؟؟

            امتي تحس انك اضعف انسان

            ف الكون؟

            ايه ف حياتك يتقول عليه صعب ..؟؟

            اصعب مافيها عامة..

            امتي تحس ان الحياه=الموت..؟؟

            بتفضل صوتك...ولا سكوتك؟؟

            لو قلتلك اديني لون لحياتك...لون محدد

            هيكون ايه؟؟

            تعمل ايه لو حسيت بالشعووووووور دا.......

            الغيره.....

            الذنب.......

            الخوووف......

            الاحبااااط.....

            السخط......

            الوحده......

            مظلوم......

            ظالم.......


            اممممممممم

            قولي ايه اللي ممكن يعجبك فــــ.........

            حبيبك.......

            صاحبك.......

            مامتك........

            باباك.......

            ولد صغير.......

            جامع.......

            فنان......


            امتي بتوصل الخنقه بيك لأقصاااااااها؟؟

            مريت باكتئاب قبل كده؟؟

            اخبار الحزن معاك ايه..؟؟

            واخبار نقيضه .....السعاده؟؟

            ايه هو الطريق المختصر عندك عشان تخرج من حزنك..؟؟

            ليك ف السهر..؟؟

            يعني انك تقعد كدا سهران مش جايلك نوم رغم انك مش بتعمل حاجه او مفيش حاجه تتعمل

            وقااااااااعد تفكر

            بتفكر ف ايه ..؟؟

            امممممممم

            اكتر موقف حسيت فيه بالنجاح ..؟؟

            اكتر موقف حسيت بيه بالفرحه..؟؟

            ياتري كنت ف يوم سبب لسعاده ناس جنبك ؟؟

            حاسس مين بجد بيحبك؟؟

            تقول لمين.......

            بحبك.......

            وحشتني .......

            اسف ......

            شكرا......


            موقف اثر عليك بالايجاب ؟؟

            موقف اثر عليك بالسلب؟؟


            تحب تقول ايه دلوقت حاااااااااااااالا؟؟




            ودلووووووووووووووقت

            اخبااااااااااارك ايه؟؟


            اعتقد كدا تقلنا علييييييييييك اوي


            يعني والله مهما نسأل وننادي علينا من جوا الاسئله عمرها ماتخلص

            وف اسئله كتير ملهاش اجابه

            امممممممممم

            عموما معلش لو كنا رخمنا عليك شويه


            لَيس َذَنِبي/ أنَ اَلِعُقُول "صغِيرَة أَمَآم فَهِمِي " !
            وَليَس ذنبهم أَن فَهِمِي صَعب" .!
            كُل مَآ أدُركًه أنّ لي قنَآعَآتَ
            "لآتقِبَل" اَلِقسِمَه\عَلَى 2!
            { .. أنَــآ مـخـتـلـفة.؟ ,’ طَبْعآَ ليس لـ الأفِضَل وَليَسِ لـ اَلأَسِوَء.؟
            ولكني اختلف.. },’ ,,,,,

            Comment


            • #7






              اها يانى يامسكين يامجد

              الناس كلها فرحانه فياااا

              ههههههههههه

              مودك عامل ايه حاليا؟؟

              واحساسك؟؟

              مودى عال العال ياعبد اللعال
              واحساسى
              حاسس بالظلم طبعا
              ههههههههههههههه


              قولي صحيح ليه اسمك دا بالذات ف المنتدي ... هل ليه اي علاقه نفسيه ام....؟؟

              اسمى ده من سبع سنين
              كنت دايما ادخل اى شات
              بنيم عادى ويمكن باسمى
              وماحدش بيتكلم معايا
              ولا حد يعرفنى
              وكنت دايما اشوف نيم
              دلوعه الشات
              او ملكه الشات
              وفى مره شوفت نيم محامى خلع
              قررت اكون مأذون الشات
              ومن يومها وانا مأذون الشات
              واصبحت مشهور فى كل قاعات
              افراح الشاتات والمنتديات
              هههههههههههههههه


              عمرك فكرت قبل كده انك تروح لدكتور نفسي ؟؟
              فال الله ولا فالك كلمات
              شيفانى بشد فى شعرى
              ههههههههههههههه


              نظرتك للمرضي النفسين؟؟

              امممم

              غلابه جدا
              بس المشكله الناس اللى بره
              اغلبهم مرضى نفسيين
              ههههههههههههه

              اكتر وقت حسيت فيه بكلاااااكيع جواك؟؟

              الحمد الله مفيش عندى اى كلاكيع


              حاسس نفسك عقد؟؟

              تقصدى يعنى عقد وشراشيب
              ههههههههههههههه


              ياتري ف عقد ف حياتك حاولت تتخلص منها ومقدرتش ؟؟
              بصراحه كتير
              لكن دى مش عقد
              انا مش هنكر انى عصبى جدا
              وفى نفس الوقت قلبى ابيض
              واسامح بسرعه
              لكن وقت الغضب
              مابعرفش نفسى
              والمثل بيقول اتقى شر الحليم اذا غضب
              وحطى تحتها 100
              خط
              ههههههههههههههه



              اخبارك انت ونفسك ايه...اصحاب ولا ..؟؟

              اصحاب جدا
              امال هتبرى منها مثلا
              ههههههههههه


              بتحبك؟؟
              مش دايما لكن بناكف فى بعض شويه
              ههههههههههههههه


              لما بتنادي عليها بتسمعك ولا بتهرب منك..؟؟

              اكيد بتسمعنى لكن انا فى بعض الاحيان بطنشها
              ههههههههههههههههه


              بتقعد مع نفسك كتير؟؟
              انا على طول مع نفسى
              وماليش غير نفسى
              هههههههههه


              مين الشخص اللي يتقال عليه اقرب من نفسك ليك؟
              امى الله يرحمها


              اكتر وقت ممكن تحس فيه انك مش طااااااااااايق نفسك .. امتي؟؟

              لما بيكون عندى مشكله فى حياتى ومش قادر اخد قرار
              لان لو اخذت القرار
              هيكون مساوءه كبيره جدا




              علاقتك بالناس ... تديها كام ف الميه؟؟



              تقول علي نفسك وحيد؟؟
              وحيد وفريد كمان
              ههههههههههههه

              اكتر وقت حسيت فيه بالوحده؟؟
              لما بكون فى البيت
              ههههههههههه


              واكتر وقت حسيت فيه بالوحده وانت وسط اقرب الناس ليك؟؟
              وانا وسط الناس بكون سعيد جدا
              وعمرى مابحس بالوحده


              بترتاح لما تحكي مع حد وتفضفض كده ولااا...؟؟
              اكيد طبعا

              لازم اللي تحكي معاه لو بتحب انك تتكلم يكون قريب منك ومحل ثقه ولا اي حد..؟؟
              قريب منى اكيد ولازق كمان
              علشان يسمعنى كويس
              هههههههههههههه


              ف ناس كتير عندك بتثق فيهم ولا نادر..؟؟
              انا من النوع اللى بثق فى الناس وبسرعه


              اوصف الثقه ف الزمن دا..؟؟
              مفقودا مفقودا
              يالولدددددددددى
              ههههههههههههههه


              امتي تفقد الثقه ف نفسك؟؟
              الحمد الله عمرى مافقد الثقه فى نفسى لانى بعرفنى كويس
              هههههههههههه

              وف حد قريب منك؟؟
              كتير ناس بحبها وبيحبونى وبحترمهم وبيحترمونى


              دموعك اخبارها ايه....
              دموعى للاسف قريبه جدا
              وده عيب فيا
              بتأثر باى كلمه او مشهد حزين


              صعب حد يشوفها ولا..؟؟
              اكيد بيكون صعب حد يشوفها

              مين مسموح ليه ف حياتك انه يشوف دموعك..؟؟
              مفيش ولا يجوز

              في غيرك بيمسحهالك..؟؟
              كم القميص
              ههههههههههههه


              لو تتمني حد يمسحها يكون مين؟؟
              ربنا يخليلى كم القميص
              ولايحرمنى منه
              هههههههههههههه


              حسيت قبل كده ان قلبك بيبكي ..؟؟
              اها انتى كده احرجتينى
              هههههههههههه
              انا قلبى على طول بيبكى
              رغم الهزار والضحك اللى انا فيه
              والحمد الله على كل شئ

              امممممممم

              هههههههههههههه متقلين عليك احنا صح؟؟
              بصراحه جدااااااااااااااااااااااااا

              اخباااااااااااااارك ايه حاليا بقي؟؟
              اخبارى الحمد الله زى الفل

              طب نكمل يلا ......

              يعني ايه انانيه من وجهة نظرك..؟؟
              الانانيه صفه ماحبهاش
              او بمعنى اخر
              احبووووش
              هههههههههههههههه


              حسيت نفسك اناني قبل كدا..؟؟
              عمرى ماكنت انانى ولا احب الصفه دى

              مين اللي فعلا يتقال عليه اناني عامة..؟؟
              الانسان اللى ياخد ومايعطى
              وفيه ناس انانيه فى مشاعرهم



              ومين اللي فعلا بتقال عليه اناني ف حياتك؟؟
              مفيش

              قراراتك بقي ...

              بتاخد قرارك لوحدك ولا بتستشير حد....؟؟
              فى الشغل اكيد لوحدى
              لكن فى بعض الامور
              اكيد بحتاج لحد بثق فيه واستشيره


              عشان تاخد قرار دا سهل ولا صعب ..؟؟
              سهل جدا

              بتفكر ف قرارتك وازاي تنفذها ولا..؟؟
              اكيد طبعا قبل مابتخذ اى قرار
              لازم ادرسه وخصوصا فى شغلى

              قرار اخدته ومقدرتش تنفذه..؟؟
              انى اتجوز تانى
              هههههههههه


              قرار اخدته ندمت عليه..؟؟
              هو قرار واحد بس
              ههههههههههه


              ياتري لو ندمت علي قرار بتتراجع عنه ولاااا..؟؟
              ندمت ايوه لكن ماقدرتش اتراجع عنه


              قرار نفسك تاخده ومش قادر..؟؟
              صعب فى الوقت الحالى


              اصعب قرار اخدته ف حياتك.؟؟

              لا تعليق
              ههههههههههه


              حسيت قبل كده انك ضعيف؟؟
              ياريت ضعيف
              لكن تقدرى تقولى مكسور


              امتي تحس انك اضعف انسان

              ف الكون؟
              لما بكون لوحدى

              ايه ف حياتك يتقول عليه صعب ..؟؟
              كل حياتى صعب ومأسى
              هههههههههههه


              اصعب مافيها عامة..

              امتي تحس ان الحياه=الموت..؟؟
              عند اليأس

              بتفضل صوتك...ولا سكوتك؟؟
              السكوت افضل من الكلام

              لو قلتلك اديني لون لحياتك...لون محدد

              هيكون ايه؟؟
              حياتى ملهاش لون محدد
              يوم ابيض وباقى الاسبوع اسود
              هههههههههههه


              تعمل ايه لو حسيت بالشعووووووور دا.......

              الغيره..... قاتله

              الذنب.......معصيه

              الخوووف...... جبن


              الاحبااااط..... فقدان الامل

              السخط......

              الوحده......اكتئاب

              مظلوم......
              يابخت من بات مظلوم ولا بات ظالم

              ظالم.......


              اممممممممم

              قولي ايه اللي ممكن يعجبك فــــ.........

              حبيبك.......مناخيرها
              ههههههههههههه


              صاحبك....... اكن له كل الاحترام

              مامتك........الحنان
              الله يرحمها


              باباك.......الدفئ
              الله يرحمه


              ولد صغير....البراءه

              جامع.... الرحمه

              فنان...... عبقرى


              امتي بتوصل الخنقه بيك لأقصاااااااها؟؟
              لما دخلت موضوع العياده النفسيه
              هههههههههههههه


              مريت باكتئاب قبل كده؟؟
              دلوقتى حسيت بالاكتئاب
              هههههههههههههه


              اخبار الحزن معاك ايه..؟؟
              رغم الضحك والهزار
              فهو ملازمنى دايما


              واخبار نقيضه .....السعاده؟؟
              نادره لما بتكون موجوده

              ايه هو الطريق المختصر عندك عشان تخرج من حزنك..؟؟
              اضحك واهزر

              ليك ف السهر..؟؟
              ايوه والحمد الله
              هههههههههههه


              يعني انك تقعد كدا سهران مش جايلك نوم رغم انك مش بتعمل حاجه او مفيش حاجه تتعمل

              وقااااااااعد تفكر

              بتفكر ف ايه ..؟؟
              ايوه وبفكر فى اللى نسينى
              هههههههههههههه


              امممممممم

              اكتر موقف حسيت فيه بالنجاح ..؟؟
              لما اتخرجت من الكليه

              اكتر موقف حسيت بيه بالفرحه..؟؟
              هو فيه حد يدخل هنا ويحس بالفرحه ابدا
              هههههههههههه


              ياتري كنت ف يوم سبب لسعاده ناس جنبك ؟؟
              كتير

              حاسس مين بجد بيحبك؟؟
              كتير بيحبونى
              ههههههههههههه


              تقول لمين.......

              بحبك... للانسانه اللى بحبها
              والله اعلم هى مين
              هههههههههههه

              وحشتني ....

              شمس الاصيل
              هههههههههههههه


              اسف ....
              لو غلط فى اى شخص بقوله اسف

              شكرا......


              موقف اثر عليك بالايجاب ؟؟
              مفيش


              موقف اثر عليك بالسلب؟؟
              وجودى فى الموقف ده
              هههههههههه


              تحب تقول ايه دلوقت حاااااااااااااالا؟؟
              هقول ايه يعنى غير
              ربنا على الظالم
              هههههههههههههه




              ودلووووووووووووووقت

              اخبااااااااااارك ايه؟؟
              تمام والحمد الله


              اعتقد كدا تقلنا علييييييييييك اوي
              جداااااااااااااااا



              يعني والله مهما نسأل وننادي علينا من جوا الاسئله عمرها ماتخلص

              وف اسئله كتير ملهاش اجابه

              امممممممممم

              عموما معلش لو كنا رخمنا عليك شويه

              ده انتوا رخمتوا بزياده اوى
              هههههههههههههههه




              Comment


              • #8
                اجاااااباااات روووووووعة امجد

                كعادتك دائما متميز

                دمت بود


                لَيس َذَنِبي/ أنَ اَلِعُقُول "صغِيرَة أَمَآم فَهِمِي " !
                وَليَس ذنبهم أَن فَهِمِي صَعب" .!
                كُل مَآ أدُركًه أنّ لي قنَآعَآتَ
                "لآتقِبَل" اَلِقسِمَه\عَلَى 2!
                { .. أنَــآ مـخـتـلـفة.؟ ,’ طَبْعآَ ليس لـ الأفِضَل وَليَسِ لـ اَلأَسِوَء.؟
                ولكني اختلف.. },’ ,,,,,

                Comment


                • #9
                  طبعا أعتقد بعد امجد
                  محدش ينفع يدخل العيادة
                  كدة احنا نشمعها وخلاص ههههه
                  ههههههههههه


                  لَيس َذَنِبي/ أنَ اَلِعُقُول "صغِيرَة أَمَآم فَهِمِي " !
                  وَليَس ذنبهم أَن فَهِمِي صَعب" .!
                  كُل مَآ أدُركًه أنّ لي قنَآعَآتَ
                  "لآتقِبَل" اَلِقسِمَه\عَلَى 2!
                  { .. أنَــآ مـخـتـلـفة.؟ ,’ طَبْعآَ ليس لـ الأفِضَل وَليَسِ لـ اَلأَسِوَء.؟
                  ولكني اختلف.. },’ ,,,,,

                  Comment


                  • #10
                    اقتباس
                    الكاتب : كلمات مبعثرة




                    طبعا أعتقد بعد امجد
                    محدش ينفع يدخل العيادة
                    كدة احنا نشمعها وخلاص ههههه
                    ههههههههههه

                    ههههههههههههههههههههه
                    ال نشمعها ال
                    لا ينفع طبعا
                    الزباين كتير والحمد الله
                    ومش هاسيب حد هنا غير لما يدخل العياده
                    واطمن عليه
                    ولا يجوز تشميع العياده
                    العياده مرخصه
                    ومعايا تصريح بمزاوله المهنه
                    ههههههههههههههههههههههه




                    Comment


                    • #11
                      يافرحتي يافرحتي

                      دكتور العيالدة عم يتعالج

                      ههههههههههههههههههههههههههههههه

                      اجابات روعه ابو الامجاد حديد صلب ياريس

                      اللهي ابعد عن هذه العيادة

                      هههههههههههههههههههههههههههههه

                      نوورت العيادة ولنععمه


                      Comment


                      • #12
                        عمار شوفتنى وانا بالقميص الابيض
                        هههههههههههههه
                        اجنن صح
                        ان شاء الله الضيف الجاى هيكون
                        مفاجأه للكل
                        ههههههههههههههههه



                        Comment


                        • #13
                          يا خوووووفي من مفجاتك

                          خليها لك
                          هههههههههههه


                          لَيس َذَنِبي/ أنَ اَلِعُقُول "صغِيرَة أَمَآم فَهِمِي " !
                          وَليَس ذنبهم أَن فَهِمِي صَعب" .!
                          كُل مَآ أدُركًه أنّ لي قنَآعَآتَ
                          "لآتقِبَل" اَلِقسِمَه\عَلَى 2!
                          { .. أنَــآ مـخـتـلـفة.؟ ,’ طَبْعآَ ليس لـ الأفِضَل وَليَسِ لـ اَلأَسِوَء.؟
                          ولكني اختلف.. },’ ,,,,,

                          Comment


                          • #14
                            الاول ...
                            ايه الاخبار ..
                            بعد كده .. نبتدي بقي ...

                            امتي حبيت اوي نفسك .. وامتي كرهتها ..؟؟
                            امتي العقل فيك يقلب جنون ..؟؟
                            لو قررت انك تروح لدكتور نفسي .. اول حاجه هتقولهاله ايه ...؟؟
                            عيونك بتشوف شخصيتك ازاي ...؟؟

                            بس كفايه كده

                            Comment


                            • #15
                              الجماهير ماصدقت
                              تدخل هنا على طول
                              لما عرفوا ان امجد فى العياده
                              هههههههههههههههههههه



                              Comment

                              Working...
                              X